estrategia smartliving

SMARTLIVING-LOGO-02

COMERCIAL

Comunicaciu00f3 de producte:
ndifusiu00f3 i publicitat

Rebuda de comunicaciu00f3 de potencial client

>Mail

Es rep mail o trucada amb informaciu00f3 que va des de una simple mostra d'interu00e8s a un cert detall del que vol.

S'inicia una comunicaciu00f3 mixta mail/telu00e8fon amb el client.
n
L'interlocutor des d'SML u00e9s sempre el mateix. S'estableix una certa complicitat comercial/client.
RESPONSABLE. Un membre d'SmartLiving (Pau) u00e9s el responsable de gestionar els mails i tota la fase de mail 02, mail 02 i Avantprojecte-pressupost.
n
nNOMBRE DE PETICIONS. Es reben de 3 a 4 peticios de solu00b7licituds al dia.

>Mail 01. Gru00e0cies

Es responen totes les mostres d'interu00e8s. Mail prototip donant les gru00e0cies per l'interu00e8s. L'envia un membre s'SML.

PROTOCOL. Hi ha un mail protocolitzat:

01-SL-COS EMAIL-aSENZILL-INFORMACIO-cat-2020-WELCOME EMAIL 1.1 RX.doc.

Trucada telefu00f2nica

Es demana al client que enviu00ef un mail expressant el seu interu00e8s i comunicant el que voldria.

PROTOCOL.
nHi ha un protocol per atendre les trucades telefu00f2niques descrit al comument:
n
00-SL-AESTRATEGIA-PREGUNTES RESPOSTES aprimera trucada.pdf.
RESPONSABLE.
nUna membre d'SmartLiving (Teresa) u00e9s la responsable de rebre les trucades i redirigir-les cap al mail.

Anu00e0lisi de client

>Mail 02.
nPeticiu00f3 d'informaciu00f3

S'analitza el mail que ha enviat el client i es contesta amb l'objectiu de recopilar informaciu00f3 de 4 tipus:
n
a) Quin tipus d'habitatge tu00e9 actualment el client?
n
b) Quin tipus d'habitatge estu00e0 buscant? (ja sigui del catu00e0leg d'SmartLiving o com a habitatge en abstracte)
n
c) Tu00e9 solar? Escollit? En propietat? En procu00e9s d'adquisiciu00f3?
n
d) Quina capacitat de finanu00e7ament tu00e9?

PROTOCOL.
nMail protocolitzat que s'estructura com a una su00e8rie de preguntes que ha d'anar responen el client:
n
01-SL-COS EMAIL-aSENZILL-INFORMACIO-cat-2020-WELCOME EMAIL 2.1-RX def.doc

RESPOSTA. Molts clients ja no donen resposta a aquest mail.

>Mail 03.
nPreparaciu00f3 de la proposta

S'analitza i concreta la informaciu00f3 que pot subministrar el client.
nEs rep un plu00e0nol del solar del client.

COMUNICACIu00d3.
nFase que combina comunicacions via mail (de l'ordre de 10 mails) i telu00e8fon.
n
No segueix un protocol especu00edfic i es personalitza la comunicaciu00f3 amb cada client per ajustar i completar la informaciu00f3 sobre les necessitats i voluntats del client.
n
nOBJECTIU 01. Seleccionar els clients potencials i que seran convidats a la segu00fcent fase: portes obertes.
n
nOBJECTIU 02. Recollir la informaciu00f3 necessu00e0ria per a implantar un exemple d'habitatge SmartLiving al solar del client.

>Portes obertes. Presentaciu00f3 i proposta preliminar

a) Visita guiada a un habitatge SmartLiving
n
nb) Performance en directe: proposta d'habitatge SmartLiving al solar del client

PERIODICITAT: cada 2 setmanes hi ha una sessiu00f3 de portes obertes.
n
nRESPONSABLE. Dos membres d'SmartLiving diferents del que ha dut a terme les fases mail 02 i mail 03.
n
nVISITA. Alguns clients su00f3n convidats nomu00e9s a la visita sense rebre proposta, su00f3n clients que han estat considerars potencialment interessants a la fase mail 03 tot i no tenir solar o capacitat de finanu00e7ament en aquest moment.
n
nNOMBRE DE CLIENTS. Es convida a un grup que pot anar dels 3 als 10 clients.nGUIA. Un membre d'SmartLiving diferent del que ha portat les fases mail 02 i mail 03 dirigeix la visita a un habitatge SmartLiving.
n
nPERFORMANCE. L'arquitecte en cap d'SmartLiving implanta en directe un exemple d'habitatge SmartLiving en el solar del client. Es marquen possibles variants sobre un model estu00e0ndard SmartLiving.
n
nOBJECTIU 01. Seleccionar els clients que seguiran el procu00e9s.
n
nRESULTAT CLIENT. Es comunica al client que rebru00e0 una proposta amb pressupost en un termini de 2-3 setmanes.
VISITA/ GUIA. En aquests moments la visita guiada la realitza en Pedro Moya (arquitecte i aparellador que va desenvolupar l'eina CONFIGURADOR i el CONTRACTE tipus).
n
S'encarrega de tota la logu00edstica menor: anar al lloc, obrir l'habitatge, etc.
n
nPERFORMANCE/ GUIA. La performance la duu a terme en XCL, que es presentat simplement com arquitecte en cap i no com a director/president/propietari d'SmartLiving.
n
nPERFORMANCE/ ASSISTENTS. El 90% dels assistents a la visita tambu00e9 reben la proposta implantada.
n
nRESULTAT/ CLIENT. El client surt de la visita amb un habitatge SmartLiving implantat al seu solar.

Proposta d'habitatge:
ndibuixos, imatges i pressupost complet

Signatura de contracte i cobrament del 10%

Passi al departament d'arquitectura

COMERCIAL